Masz problem z jednym z naszych produktów?
Dziękujemy za wypełnienie poniższego formularza i przesłanie go do nas za pomocą przycisku "Wyślij" na dole strony.
Zanim zwrócisz towar, musisz uzyskać numer RMA od naszego działu technicznego;
Numer RMA musi być wyraźnie oznaczony na zewnątrz opakowania. Wszelkie produkty zwrócone bez numeru RMA zostaną odrzucone;
Dla klientów bezpośrednich i użytkowników końcowych zalecamy kontakt z dystrybutorem lub sprzedawcą w celu uzyskania numeru RMA;
Aby zapewnić najlepszą obsługę, prosimy o jak najdokładniejszy opis problemu;
Jeśli stwierdzimy, że produkt został uszkodzony, używany niewłaściwie lub zmodyfikowany bez autoryzacji, numer RMA zostanie AUTOMATYCZNIE ANULOWANY, a towar zwrócony na Twój koszt;
Żadne przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane, niezależnie od powodu.
(pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe)
Dziękujemy