RMA

SPHINX w Europie
PL
  • AT
  • BE
  • DK
  • FR
  • DE
  • IE
  • IT
  • NL
  • PL
  • ES
  • SE
  • CH
  • UK
RMA

Masz problem z jednym z naszych produktów?

Dziękujemy za wypełnienie poniższego formularza i przesłanie go do nas za pomocą przycisku "Wyślij" na dole strony.
Zanim zwrócisz towar, musisz uzyskać numer RMA od naszego działu technicznego;
Numer RMA musi być wyraźnie oznaczony na zewnątrz opakowania. Wszelkie produkty zwrócone bez numeru RMA zostaną odrzucone;

Dla klientów bezpośrednich i użytkowników końcowych zalecamy kontakt z dystrybutorem lub sprzedawcą w celu uzyskania numeru RMA;
Aby zapewnić najlepszą obsługę, prosimy o jak najdokładniejszy opis problemu;
Jeśli stwierdzimy, że produkt został uszkodzony, używany niewłaściwie lub zmodyfikowany bez autoryzacji, numer RMA zostanie AUTOMATYCZNIE ANULOWANY, a towar zwrócony na Twój koszt;
Żadne przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane, niezależnie od powodu.

(pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe)

Dziękujemy


(w przypadku więcej niż jednego produktu prosimy o użycie pola "Opis..." poniżej)

UWAGA
Jeśli ustalimy, że problemy nie są objęte gwarancją SPHINX,
zostaniesz poinformowany o alternatywnych rozwiązaniach na podstawie ustalonej ceny.

Po otrzymaniu Twojego e-maila otrzymasz numer sprawy, który należy zachować i podawać
przy każdej korespondencji.
Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia otrzymasz e-mail z procedurą zwrotu oraz numerem RMA
(Return Merchandise Authorization).


Przeczytałem(a) i zgadzam się z warunki i zasady i akceptuję

Przeczytałem(a) i zgadzam się z polityka prywatności i zgadzam się na przechowywanie moich danych.
Accept all Reject Configure

This website uses cookies to provide the best possible experience. More information.